SZOLNOK UNIVERSITY COLLEGE (SZO) SZOLNOKİ FÖİSKOLA


SZOLNOK UNIVERSITY COLLEGE
(SZO)
SZOLNOKİ FÖİSKOLA
www.international.szolf.hu
Okulun uzmanlaştığı akademik programlardan biri olan ve  kariyer olarak özellikle Turizm ve Catering' e yönlenmek isteyen öğrenciler için ideal bir konumdadır.
Tisza Nehri Kıyısında yer alan Szolnok 900 yıllık tarihiyle ticaret ve eğitim merkezi bir küçük şehirdir. Szolnok  nüfusunun %25'i öğrenci olduğundan canlı ve genç bir atmosfer var. Yaşam rahat ve eğlencelidir. Kültür, spor ve eğlence aktiviteleri Tisza nehrinin üstünde bulunan Tiszaliget adasında gerçekleşir.
1976: Budapeşte "Ticaret & Catering Koleji'nin" Szolnok'ta eğitim vermeye başlar.1990: Bir başka Budapeşte merkezli okul olan "Dış Ticaret Koleji" Szolnok şubesiyle eğitime devam eder.1993: Parlamento kararnamesi ile bu iki okulun birleştirilmesi sonucu "Ticaret & Ekonomi Koleji" ismiyle özerk bir kurum oluşturulur. Tüm Macar eğitim sistemini etkileyecek birleşme süreci sonunda  2000:  ülkenin tek özerk devlet tarafından finanse edilen iş okulu olarak "Szolnok University College" ismiyle eğitim-öğretim hayatını devam ettirir.
Genç ve dinamik bir okul olan Szolnok Üniversitesi AB tarafından akreditedir. Bugün: Eğitim iki yerleşkede sürmektedir:  Szolnok kampüsünde İşletme Fakültesi ve Mezotur kampüsünde Teknik ve Zirai Eğitim.


Yorumlar