CORVİNUS UNİVERSİTY OF BUDAPEST (BCE) BUDAPESTİ CORVİNUS UNİVERSİTY


CORVİNUS UNİVERSİTY OF BUDAPEST
(BCE)
BUDAPESTİ CORVİNUS UNİVERSİTY

www.uni-corvinus.hu
Eğitim ve araştırma alanında uluslararası tanınırlığa sahip, Avrupa'nın üstün eğitim kurumlarından biri olarak kabul edilen Corvinus Üniversitesi'nin  kuruluş tarihçesi 1853 yılına dayanmaktadır.
Toplam 17 900 civarı öğrencinin eğitim gördüğü Üniversitede 760 akademik personel bulunmaktadır. Akademik programlar İngilizce, Macarca, Almanca ve Fransızca olarak sunulmaktadır.
Corvinus tarihi ve ultramodern binalarındaki 3 kampusta, 7 fakülte çatısı altında mükemmel bir öğretim verir. Üniversite kendini "eğitim oryantasyonlu bir araştırma üniversitesi" olarak tanımlar, Eğitmenlerinin bilimsel performansları uluslararası  düzeydedir. Alınan diplomalar AB ve dünyanın rekabetçi piyasalarında kariyer planlayanlar için prestij sağlamaktadır.
Mevcut coğrafi ve ekonomik konumu Üniversiteyi Avrupa için  uluslararası aktivitelerde odak konumuna sokmuştur. Son yıllarda 200'den fazla üniversite ile işbirliği yapılmakta ve bu uzun süreli karşılıklı anlaşmalar kapsamında öğrenci ve eğitmen değişim programları, ortak araştırma ve geliştirme çalışmaları yürütülmektedir.
Corvinus Üniversitesi'nin Avrupa ve dışında birçok üniversite organizasyonunda üyelikleri bulunmaktadır. CEMS ve PIM üyesidir. Erasmus, Erasmus Mundus, Jean Monnet gibi AB finansmanlı program üyelikleri araştırma, hareketlilik, müfredat gelişimi, yoğunlaştırılmış programlar ve staj imkanları sağlanmaktadır.


Yorumlar