THE COLLEGE OF DUNAUJVAROS (DF) DUNAUJVAROSI FÖISKOLA


THE COLLEGE OF DUNAUJVAROS
(DF)
DUNAUJVAROSI FÖISKOLA
Bölgenin yüksek eğitim merkezi olan okulda öğrenciler, 11 fakültenin 45 ayrı uzmanlık konusundan tam veya yarı zamanlı eğitim programı olarak seçme şansına sahiptirler. Alınan diplomaların tamamı lisansüstü eğitime olanak sağlamaktadır.
Öğrenci hayatı çok renkli ve okulun teknik altyapısı mükemmeldir. Kurum içinde, ücretsiz internet bağlantılı bilgisayar sayısı 1000’den fazladır;  bu da Macaristan’daki Yüksek Eğitim Kurumları arasında prestijli bir sayıyı ifade etmektedir. Hot Spots:  Kütüphaneden  ücretsiz kiralanabilecek WİFİ kartları ile okulun giriş katı ve bahçesi gibi açık alanlar dahil, dizüstü bilgisayarlar ile Hot Spots avantajından tüm öğrenciler faydalanmaktadır.  Tüm binalarda ve açık alanlarda Mobil ağ bağlantılarının artırılması okulun Enformasyon Teknolojisi gelişim planı içindedir. Bilgisayar ağı sürekli güncellenmekte, devamlı yeni servisler eklenmektedir. Kerpely Antal öğrenci yurdunda her odada bilgisayar ağ bağlantısı olup sınırsız olarak kullanılmaktadır.
DUNAUJVAROS KOLEJİ yüksek eğitim konusunda bölgede önemli rol oynamaktadır… Kolej başkent Budapeşte’ye sadece 70km mesafede olan,  100 000 nüfusu ile Macaristan’ın en genç ve gelişmekte olan şehrinde,  Dunaujvaros'ta, Tuna Nehri’nin sağ yakasındadır…
Yaklaşık  5000 öğrenci eğitim görmektedir;  son 15 yıl içinde öğrenci sayısındaki artış %900 civarındadır. Yaklaşık 27 000 000€’luk inovasyon,  altyapı yenilemeleri, ana binaya bağlı ring-structure şeklindeki yapılaşma, öğrenci yurtlarının yenilenmesi  ve  ayrıca kuvvetli teknik bilgiye dayalı öğretimin yanı sıra uygulamalı eğitim sömestri öğrenciler ve işveren pazarı açısından memnuniyetle takdir edilmektedir.
Diplomalar AB  ve YÖK tarafından tanınmaktadır.

Yorumlar