Macaristan’da İngilizce Yüksek Öğretim


MACARİSTAN’DA EĞİTİM!
Eğitim dili İngilizce olan lisans programları için İngilizce yeterlilik durumunuzu gösterir bir belgeniz varsa ve yeterli iseniz seçtiğiniz programın 1.sınıfına başlarsınız. Yeterli değilseniz üniversitelerin hemen hepsinin sunduğu İngilizce hazırlık sınıfına dahil olursunuz. Tıp ve mühendislik bilimleri için “Akademik hazırlık programı”  ayrıca 1 eğitim yılıdır.
İngilizce olarak verilen yüksek öğretim dalları arasında tıp, eczacılık, dişçilik, tüm mühendislikler, bilişim, ekonomi, turizm, işletme dalları, doğal bilimler, beşeri bilimler, sanat ve müziği sayabiliriz.
Üniversiteler ve öğretim programları ile ilgili detaylı bilgilere “Üniversitelerimiz”     başlığımız altında  ulaşabilir, okulların linklerine girebilirsiniz. Program fiyatları hakkında detaylı bilgi için  bizi arayabilirsiniz.
Macar yüksek öğretiminin gücünün göstergelerinden biri de Doktora seviyesinde
verilen eğitim dallarının çeşitliliğidir. Tam zamanlı eğitim dışında kısa süreli yaz üniversitesi, sertifika programları ve yarı zamanlı eğitim alma imkanı da vardır.
*üniversitelerin 2009-2010 eğitim yılı için geçerli fiyatlardır. Fiyatlarda yapılacak değişiklik hakkı üniversiteye aittir.



Yorumlar